Vi vil høre fra dere!
I arbeidet med Hustadvikahallen ønsker vi å tenke klokt, langsiktig og praktisk – og da trenger vi innspill fra flere enn oss selv.
I løpet av sommeren tar vi derfor gjerne imot tanker, ønsker, erfaringer og tips fra medlemmer, foresatte, trenere, naboklubber og andre som har gode innspill til hva vi bør ta hensyn til i planleggingen.
Hva gjør en kampsportsal god å trene i?
Hva bør vi tenke på når det gjelder matter, utstyr, lager, sikkerhet, garderober, tribune, lyd, luft, lys, arrangementer eller tilgjengelighet?
Er det noe dere har savnet i andre haller, ikke bare i en kampsportsal, men generelt i andre haller – eller noe dere har sett fungerer veldig bra?
Ingen innspill er for små, og ingen tanker er for store. Vi ønsker å samle erfaringer og ideer som kan bidra til at hallen blir best mulig for både dagens og fremtidens brukere.
Send innspill til: post@hvtkd.no
Tusen takk til alle som bidrar! <3
Du kan lese mer om saken her: https://hustadvika.ntkd.no/node/22377